סילבוס קורס דיבוב

 קורס דיבוב עם בן מ"דיבוב מצחיק"!

 

תמיד חלמתם לדבב? בואו ללמוד לדבב עם היוצר והמדבב של "דיבוב מצחיק"

הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם הדיבוב, 

פגישה עם עולמות הדיבוב המקצועי ומדבבים מקצועיים, עבודה עם תסריט,

בניית דמויות ויצירת סרטונים שונים ומגוונים!

 

תיק עבודות אישי יחולק בסוף הקורס

סילבוס – 5 מפגשים

מפגש 1 – היכרות ועבודה מעשית

היכרות עם עולם הדיבוב, הקרנת קטעי דיבוב ומופע דיבוב LIVE, דיבוב מקצועי לטלויזיה וקולנוע לעומת סגנונות שונים של דיבוב – "באד ליפ רידינג" וסגנון חופשי של אלתור, היכרות עם משתתפי הסדנה, שאיפות ותיאום ציפיות. התנסות בדיבוב – הקרנת קטע בו כל אחד יתנסה בדיבוב דמויות. בניית דמות ועבודת משחק. מהי דמות, איך בוחרים נכון ואיך ניגשים לבניית דמות. הכרה עם מנעד הקולות של עצמי והיכולת להתאים אותו לסיטואציה. דיקציה ועבודה ווקאלית ומשחקית. כיצד לאתר את המאפיינים של הדמות. היכרות עם תסריט כתוב ועבודה על טקסט –  במהלך המפגש יתנסו המשתתפים בדיבוב בינם לבין עצמם ובדיבוב מול המסך. 

 

מפגש 2 – יצירת סרטונים אישיים – (מפגש מעשי)

עבודה עם תסריט ובמאי דיבובים – מפגש בו כל אחד יתנסה בדיבוב שיבחר ויתאים לו באופן אישי – דיבוב קלאסי, שירה, קריינות או טקסט שיכתוב בעצמו. היכרות עם עולם הפארודיה והאלתור. תרגילי משחק באלתור, הבחירה באלתור ככלי להבעה עצמית אינטואיטיבית, קבלת כלים לאלתור מעשי + הבנת עולם האלתור ככלי לביטוי התת מודע ויישומם במהלך הסדנה. היכרות עם מאפייני דמות, התנסות ותרגול מצב רגשי של דמות, היכרות עם ערוצי האודיו השונים בהקלטה. כל משתתף בוחר סרטון אישי + הקלטתו, בהתייחס לתיאוריות שנלמדו.

 

מפגש 3 – מפגש עם מדבב/ת מהתעשייה – (מפגש מעשי)

מפגש עם מדבב מקצועי של תכניות טלויזיה/קולנוע מוכרות – היכרות עם עולם הדיבוב, האולפנים השונים, בניית עולם, דמות ועבודה עם תסריט, הדגמות של דיבוב מקצועי מתוסרט לסרטונים. כל משתתפי הקורס יתנסו באופן אישי בדיבוב עם תסריט + הקלטה בשיתוף המדבב האורח. בסיום הקורס יקבלו המשתתפים את הסרטון המקצועי הערוך בהשתתפותם.

 

מפגש 4 – מאפייני דמויות (מפגש מעשי)

הרחבה והעמקה של מאפייני הדמויות. מה נותן לכל דמות את הקול הייחודי לה? איך מתאימים קול לדמות? תרגילים מעשיים בעבודה ווקאלית בין חברי הקבוצה ובעבודה עם טקסט ודיבוב סרטון ייחודי לכל משתתף.

 

מפגש 5 – מפגש סיום וחלוקת תיקי עבודות (מפגש מסכם)

הקרנת הסרטונים שהכנו במהלך המפגשים הכרת וסיכום השלבים עליהם עבדנו יחד, טיפים לעבודה נכונה בדיבוב. תרגילים בעבודה ווקאלית, הכרת כלים דיגיטליים, יצירת הדגשים הנכונים לתרגול ועבודה מהבית, היכרות עם ציוד, תוכנות שונות, סיכום וחלוקת תיק העבודות – הסרטונים האישיים + סרטוני התסריט ותעודות סיום.


הקורס הינו 5 מפגשים. אורך כל מפגש כ-3 שעות כולל הפסקה. המחיר כולל 3 סרטונים ערוכים לתיק עבודות – חופשי אישי וסרטוני דיבוב עם תסריט לדוגמא להצגה באודישנים לסרטים וסדרות + תעודת סיום + שתיה וכיבוד בכל מפגש.

מיקום ושעות הקורס יתואמו מול המשתתפים, הסילבוס, מרצה האורח והמועדים ניתנים לשינויים. 

רוצים לשמוע עוד על הקורס? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם